Cum sa imi schimb setarile-exercitiu practic

Acest exercitiu va functiona in paradigma in care tu crezi cu tarie ca esti stapanul vietii tale, ca TU faci ca lucrurile sa se intample in viata ta (versus “ lucrurile mi se intampla” , atunci cand nu ai nici un control si altcineva este raspunzator pentru evenimentele din viata ta).

Intrebarea la care raspunde exercitiul este urmatoarea : intelegand ca tot ceea ce se intampla acum in viata mea este o consecinta a gandurilor mele si dorind sa schimb un anumit aspect care ma deranjeaza (fie ca e vorba despre castig, cheltuieli, fie ca e vorba de sanatate sau relatii), cum fac sa creez si sa sustin un alt gand (pozitiv) cand realitatea continua sa imi demonstreze clipa de clipa gandul initial?

Mai precis, ce pot sa fac sa atrag un partener in viata mea, cand imi doresc asta de 20 de ani si niciodata nu mi-a iesit? Cum pot sa cred in abundenta, cand la sfarsitul fiecarei luni ies pe minus?

download (2)

1.Intr-o prima etapa, gandeste-te la o reusita pe care ai avut-o  in alt aspect al vietii tale. Aminteste-ti ce ai gandit si ce ai simtit in legatura cu acel subiect inainte ca reusita sa se produca.Noteaza pe o foaie gandul principal.Apoi inchide ochii si simte din nou acea emotie. Cufunda-te in ea si amplific-o. Ramai in acea emotie cel putin 30 de secunde.

2.Urmatorul pas este sa devii constient/a de faptul ca TU ai ales ca lucrurile sa se intample in acel fel, prin gandul principal si emotia cea mai pregnanta referitoare la acel anumit eveniment.

3.In continuare analizeaza gandul principal (credinta) care sta in spatele aspectului pe care doresti sa il schimbi. Noteaza-l pe o foaie. Simte emotia asociata acestui gand si amplific-o pentru cel putin 30 de secunde. Vezi unde anume in corp simti acesta noua emotie.

4.Compara intre ele cele doua ganduri, cele doua emotii si rezultatele pe care ele le-au produs.

5.Alege pur si simplu un nou gand in locul celui pe care vrei sa il inlocuiesti, cu credinta ca TU creezi in viata ta orice iti doresti. Verifica emotia pe care acest nou gand ti-o produce.

6.Noteaza pe o foaie (sau mai multe) noul gand pe care il alegi si pune-o (pune-le) la vedere, asa incat sa il poti citi de mai multe ori intr-o zi.

7.Iesi la „vanatoare” : vezi de cate ori pe zi revine vechiul gand , prinde-l si aminteste-ti decizia ta de a-l inlocui.

 

 

sursa foto: http://www.wall-street.ro

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s